Pages

            

B17


[#] Vitamin B17 
SEPERTI YANG DISIARKAN OLEH ASTRO OASIS 03/01/2010 JAM 9.30 PAGI PROGRAM HALAL BIO DAN SELAMAT PAGI MALAYSIA, RTM)

[?] Tahukah Anda ?
Setiap manusia yang dilahirkan mempunyai sel KANSER!!!! Bezanya cuma sama ada ianya aktif atau tidak. Kini satu lagi rahsia terbongkar. Ini adalah kebenaran yang perlu anda ketahui. Kini memperkenalkan VITAMIN B17.

[#] VITAMIN B17 MERUPAKAN SUMBER SEMULAJADI UNTUK MERAWAT KANSER.

Cegah sebelum ianya bermula. Itu lah langkah terbaik yang perlu kita ambil. Ini kerana sel-sel kanser akan bertindak secara aktif terhadap aktiviti harian serta corak pemakanan harian kita. Selain itu, tekanan perasaan juga boleh menyebabkan sel sel kanser kembali aktif. Jika itu berlaku, maka akan bermulanya kehidupan sukar.

[?] Mampukah Kita Melawan Kanser?
Jawapannya " Ya, 10 ribu kali Ya". Bukan hanya dibuktikan dengan beberapa kes terpencil sahaja dimana lelaki dan wanita yang dinasihatkan pulang untuk menghadapi maut oleh doktor-doktor pakar yang mereka percayai, tetapi berjaya meneruskan kehidupan normal dengan menjalani terapi Vitamin B-17 sebagai harapan terakhir. >>Petikan Buku -"Cancer : Why We're Still Dying To Know The Truth" by Philip Day, Penyellidik, Wartawan dan Penerbit.

[?] Apa kata Pakar dan Saintis Tentang Kanser ?

Dr . Micheal Tait , Fountain of Life Clinic , Gold Coast , Australia : “ Kanser adalah penyakit metabolic ….. terdapat bukti kukuh bahawa pengurangan vitamin B-17 daripada makanan harian kita adalah penyebab utama seseorang mendapat kanser” . 

Dr Dean Burk , Pakar Kanser dari Jerman yang mengkaji secara terperinci : “ Dibawah mikroskop kami masukkan B17 keatas sel kanser , kami melihat bahawa sel-sel kanser itu mati dengan cepat sekali”. 

Dr Hans Nieper , Pakar Kanser dari Jerman Barat “ Setelah melebihi 20 tahun bekerja sebagai pakar , saya mendapati vitamin B17 jauh lebih baik mahupun pencegahan ,. Saya berpendapat bahawa tiada lain melainkan Vitamin B17 yang dapat mengawal semua jenis kanser”. 

Menurut Dr Philip E . Binzel , Pakar Kanser , Ohio , Usa : “ B 17 bahan alam semulajadi yang terdapat di dalam pemakanan nitrilosides ini boleh memusnahkan sel-sel kanser serta menyuburkan sel-sel bukan kanser” . 

[#] Kelebihan Vitamin B17
Berkesan, mudah , non-toxic & tidak semahal rawatan kanser yang sedia ada & ia berkesan kepada semua jenis Kanser. Kesimpulannya; dengan kuantiti vitamin B-17 yang secukupnya didalam makanan harian adalah satu langkah untuk mencegah kanser dan rawatan yang semulajadi.

[#] Kenyataan Akhbar 
World Courier > Kenyataan Akhbar 23-04-1999; "Peningkatan besar kadar penghidap kanser adalah diakibatkan kekurangan unsur Vitamin, Mineral &VITAMIN B-17 didalam diet harian. Untuk menghadapi ancaman ini, elemen tambahan vitamin, mineral & vitamin B-17 adalah perlu untuk semua orang dan boleh memberi impak kepada hidup dan mati, terutama kepada mereka yang menghidap kanser. 



[?] Tahukah Anda? 
Di Malaysia, 4 wanita didianogsis menghidap kanser serviks sehari. Adakah anda berada didalam kumpulan tersebut? Nah, jangan tunggu lagi. Bertindaklah sekarang, mulakan sesautu supaya hidup anda lebih bahagia tanpa KANSER. Dan lebih membimbangkan lagi ialah :


KANSER SERVIK (WANITA) MERUPAKAN KANSER KE-2 TERBESAR MENGANCAM NYAWA WANITA!!! DAN SETIAP 4 MINIT KEMATIAN DICATATKAN DISEBABKAN KANSER SERVIK DI ASEAN.
MENCEGAH SEBELUM IA BERMULA....


“Biji yang penuh dengan KEAJAIBAN pada abad ke 21”
JUGA BERTINDAK
  • Menyelamat/ membaikpulih fungsi hati 
  • Membersihkan saluran darah 
  • Merawat penyakit diabetes 
  • Menurunkan tekanan darah tinggi 
  • Memperbaiki fungsi buah pinggang 
  • Mengurangkan kesakitan sendi tulang 
  • Memudahkan penurunan berat badan 
  • Baik untuk pembersihan usus 
  • Mengawal masaalah serawan[ruang putih di dlm mulut] 
  • Pemangkin kepada kesihatan mental 


SETIAP PENYAKIT ADA PENAWARNYA KECUALI MATI…

[#] Sumber-sumber Vitamin B17 @ Amygdalin [#]



Polisi Privasi | Hubungi Kami | Find Us On Facebook

Copyright © 2017 SARI AGEGARD SOLUTION | Design by BMC NETWORK

Join Us | Watch Us